Tid:
Sted:
Teams
Målgruppe:
Kommunale medarbejdere med nysgerrighed på pladsanvisningsområdet, indekserne og SAPA.
Tilmelding:
KOMBIT har sammen med pilotkommuner og leverandører på pladsanvisningsområdet gennemført en forretningsmæssig afklaring af, hvordan sager på Pladsanvisningsområdet skal overføres til Indekserne, så sager og ydelser bedst muligt vises i SAPA eller andre overbliksløsninger. Flere kommuner er allerede begyndt at vise disser sager i SAPA, men der er også en del kommuner, som enten er på vej eller som endnu ikke har taget beslutning om at udstille pladsanvisningsager i SAPA.
Formålet med dette webinar er at give dig en indsigt i, hvilke overvejelser og valg der er truffet i forbindelse med den gennemførte forretningsafklaring. Det vil give dig en god forståelse af den sags- og ydelsesvisning eller advisering du måske allerede i dag ser i SAPA, eller som din kommune kan forvente at opleve, når eller hvis I tager beslutning om at udstille sagerne i SAPA og Borgerblikket.
Indhold på webinaret
På dette webinar bliver du klogere på, hvilke overvejelser og beslutninger der er truffet i forhold til aflevering af sager, dokumenter/journalnotater og ydelser til Indekserne. Vægten vil dog være på Sag, hvor vi særligt fokuserer på:
- Sagsbegreb og sagsstruktur
- Parter på sager
- Sagstyper, sagstitler og anvendelse af KLE
- Sagsstatus
- Myndighed, sagsansvarlig/afdeling og sagsbehandler
Webinaret vil være en gennemgang af ovenstående emner, men der vil naturligvis også være tid til, at I kan stille spørgsmål til de enkelte emner.
Vi gør opmærksom på at vi optager webinaret.